Ridning

Hejsan allesammans :D
Ja kom väll hem från ridningen halv 9 typ :P
Då lastade vi ur hästarna o sen gick jag in o åt pizza :D
En sak jag har glömmt att sagt är att min systre (jossan) har varit i sälen idag med sin kompis.
Så de är därför jag har mockat 2 boxar o allt de där jag skrev ;)
Och sen red jag duchess i dressyr gruppen o jelena red theo.
Så jag gjorde iordningen båda hästarna innan o så :P

Jaja back to the life :P
Åt pizza som sagt o drack safft xD haha
Men ska väll snart duscha sen blir de väll att fodra hästarna innan man går o lägger sig :*

Va händer imon förresten?
Nån som vill va?

Jag ska väll rida annars vet jag inte ;P
Men på kvällen kommer ju AMANDA o sover hos miig :D Fasen va kul de ska bli :*
De var nämligen år o dar sen jag va med henne ;)

Men nu blev de ett långt inlägg , men whatever ;P

Nu ska jag duscha


puss

Skrivet av: amanda

ska bli askul :D <33 love you <33

2010-03-03 @ 12:31:40
Bloggens namn: http://amandaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0