Sjuk ...

Hejsan bloggen!
Idag är man hemma från skolan för att jag är sjuk :(
Har feber och ont i huvudet :/ usch.
Jag vill inte vara sjuk!!

Men nu till nått mycke roligare.
Idag fyller Jossan min syster år ;)

Ja vi firade henne lite på morgonen!
Då fick hon ett gitar hero rock band eller va de heter ;)
Och en tävlings skjorta och choklad :P
Sen hade vi beställt en sak på internet också men den har inte kommit än.
Så hon får väll den senare , kan jag inte säga va de är i fall jossan ser de här x) Hehe

Aa men nu ska jag kika vidare.
Och sen om jag orkar spela lite rock band ;D



Pusss på er alla friska och glada mäniskor :D


Skrivet av: Diin älskilng ;)

Grattis ;)!



ogien fyller också år idag :D



<3333

2010-03-30 @ 10:05:10
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/
Skrivet av: Ammandaa

GRATTIS ! ;)<3

2010-03-30 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0