Ska hoppa star ikväll!<33

Hejsan allesammans :D
Nu har jag precis kommit hem från skolan..
Fick lov att gå halvvägs hem .. :P
Men i skolan va de väll okej, vi hade matte test o jag klarade de :D
Men ja sen hade vi dans också, o de va jobbigt ^^

Snart ska jag väll byta om och gå ut till stallet.
Ska mocka o sen rida duchess :)
För ikväll blir de att hoppa star <333

Och igår så blev inte min design klar , men hoppas jag får den idag ;d
Men de va i alla fall därför de inte kom nått inlägg för er som undrara ;)

Hörs sen!

Skrivet av: madeleine

vad snyggt med strecken i kanten på inlägget! <3

2010-03-10 @ 15:39:05
Bloggens namn: http://madeleineskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0