Tacos

Hello allihopa :D
Ja nu har jag ridit ;P
Jag red Theo eller som vi nu kallar han Gocke :D HAHA
Ne men duchess hade damp så då fick jossan rida henne XD
Men i alla fall så gick de bra med Gocke :D hehe
Men sen så åt man tacos när man kom in , MUMS :D
Ja sen så fixade jag med ridklubbens nya mini dator =)
Fast den är inte klart än men jag ska fixa de lite senare :)
Ja sen har jag packat lite också, fast är inte klar än ;P
Men ja sen ikväll blir de let´s dance och solsidan :D

Va händer ikväll för er då? ;)
Ska ni ut o supa eller vara hemma? :P
Men ja jag vet ju att nåra (dom flesta) är på nattöppet i hellers såå ;)
Men alla utom dom då x) Haha

Jaja nu ska jag nog packa vidare tror jag ;) Hehe

Puss

Skrivet av: Diin

Tacos* :P <333333333333

2010-03-12 @ 22:02:11
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/
Skrivet av: DIN AMIIS

varför kallar ni han gocke ? :) <333

2010-03-13 @ 19:33:38

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0