Tävlande bloggar

Hejj :P
Nu sitter jag o kollar på let´s dance :)
O sen kom jag på att jag ska ladda upp dom som har anmält sig till månadens blogg.
Blir ju inget skrivet ihelgen eller ja kanske på söndag, men skit i de nu!
Drar vinnaren på Onsdag!

Men nu kommer dom som anmält sig!
Om du inte har anmält dig än men vill vara med är de sista chansen nu!
På söndag går anmälnings tiden ut!





DOM SOM TÄVLAR ÄR:


1. Caroline
Skriver mellan himmel och jord - mitt liv! ♥





2. Fanny Back
Min blogg handlar om mitt liv och vad jag gör på dagarna :)





3. Amanda Lundberg
skriver om mig, hästarna och lite annat :)



4. Caroline Forss
Skriver om mitt liv och lite annat smått och gott ;)




5. Madelene Broman
Skriver om vad jag har gjort om dagarna och så


Ja de är dom bloggar som är med.
Lottar ut en som sagt på onsdag ;)

Nu ska jag kolla vidare på let´s dance o de ;)
Men vi hörs väll lite senare tror jag!

Blir många inlägg idag då, men de är väll bra!? :D





Pusssssiiii



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0