Tillfällig design

Hej igen x)
Jag letade runt lite o sen hittade jag den här snygga designen :)
Så de är inte den jag väntat på..
Fast den här var jäkligt snygg faktist :)
Men vi får se sen när jag får den andra vilken som är snyggast ;)
Men va tycker nu då? Snygg eller inte?

ÅÅ jag är så glad att jag hittade en , de gör mig lycklig xD
Ne jag venne men jag tycker i alla fall att den var snygg :D

Jaja nu ska jag väll gå ner o förbereda mig för, SVERIGES VÄRSTA BILFÖRARE xD

Puss


Skrivet av: Madde

den var jätte fin:D

2010-03-11 @ 19:49:02
Skrivet av: amanda

den var superfin och supercool :D

som dig <3333

2010-03-12 @ 12:46:30

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0