Uppdateringar

Hejsan allihopa :D
Sorry för att jag inte ahr skrivit nått idag, men nu kommer iaf ett inlägg :))
Ja vaknade väll vid halv 11 xD men de va riktigt skönt med sovmorgon och de va länge sen jag hade de också ;)
Ja men då när jag vakande så satte jag mmig vid dator :)
Håller på med en design o de tar lite tid :)
Men den kommer bli skit snyggg :)
Ja sen iaf så gick jag ner o åt snabb frukost.
Sen ut till stallet o mocka,putsa,packa :P
Ja sen blev jag klart med de för typ en halv timme sen o då gick jag in ;)
Då vare mat , rester från igår oxfilé o potatis :D
Ja sen nu sitter jag här o chattar, b.l.a med Fanny o vi har lite planer för imon då :D hahah <3333
Hon ska vinna LC o jag komma 2:a o sen i LB då ska jag vinna :)
Hahahahahah vi ska spöa skiter ur alla <333 :)))

jaja, nu ska jag fortsätta med designen tror jag :P

Pusssss

Skrivet av: Diin älskilng ;)

Haha, vi ska visa vilka som bestämmer ;))) <333333



pössss

2010-03-20 @ 15:03:54
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0