Ny kategori

Nu tänkte jag börja med lite design hjälp här på min blogg.
Bara enkla saker som jag ska försöka förklara så bra som möjligt!
Ny kategori också som ni ser.
Men nu till den försa steget idesign hjälpen!

På den här bilden ser ni vart ni ska klicka för att komma in på stilmallen.
Hoppas ni ser. Den blev lite liten, menmen.

1. Klicka på design.
2. Klicka sedan på redigera stilmall


När ni kommer in där så står de ju bara massa text.
Men jag tänkte lära er att byta lite färger.

Färgkarta hittar du HÄR

Ni ser där jag har ringat in i början eller va man ska säga.
Där i alla fall så står de ju lite bokstäver och siffror efter #
Där ska du fylla i din kod. Den du hittar i färgkartan som jag har länkat här åvan för.
Och sen finns de lite såna här grejer över allt där de står inte bara dom två jag har ringat in så scrolla ner o fyll i din kod.
Fattade ni de? eller va jag för otydlig?
Längst ner har jag ringat in förhandsgranska. Där klickar du för att se hur resultatet blir!
Gör de efter varje ändring så att de blir rätt! :)





Ja de va allt jag hade att erbjuda för denna gång!
Hoppas ni har lärt er nått i alla fall.


Ha de bra nu!

Pusssiii


Skrivet av: MADELEINE

jaha, men den var ändå jättefin! <3

2010-03-28 @ 20:50:31
Bloggens namn: http://madeleineskott.blogg.se/
Skrivet av: Carolin Rosman

kan inte du hjälpa mej?? fattar inget xD haha

2010-07-06 @ 21:39:37
Bloggens namn: http://carolinrosman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0