Designer

Hallåj :D
Nu är jag här igen ..
Ja läges rapport om kattungarna är BRA! :D
Tror alla har kommit ut o dom är skit söta.
Eller nej inte dom som är gråa för dom ser ut som råttor då..
Men dom svart är iaf söta <3
Ja och sen den som hade dött har vi begraft , så den fick åka till himmelen <3
Ja nog om de nu.
Jag har hunnit fixa design till Fanny också. Denn hittar ni HÄR
Ja och nu ska jag fixa lite mer med amandas header också!
Började ju på den i morrse men ska fixa klart den nu!
Om ni vill se den kan ni klicka HÄR

Snart är de utlottning av månadens blogg också ;D
Ja och för att de ska bli rättvist så gör jag på de hedliga gammla sättet lappar xD
Ne men jag hittade inte de pogramet man kan lotta saker i på datorn så då skriver jag lappar och sen drar jag bara en.
Blir de bra!?


Ja nu ska jag kika vidare! ;)

Jag avslutar med en bild på mig som jag tog härom dagen. x)
Inte den finnaste men jag bjuder på den.




Pussspusss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0