Bilder

Hejsan hoppsan ;)
Nu sitter jag här igen och har precis laddat in lite bilder från mobilen.
Jag lovade ju er lite bilder på kattungarna.
Och jag håller de jag lovar!
Men jag sa inte att bilderna skulle va i bästa kvalité och de är dom inte heller!
Men de är svårt att ta kort på en klump kattungar som inte ens har öppnat ögonen ^^
Så jag gjorde de bästa jag kunnde..
Men ni får komentera så mycke ni orkar nu då! :D



kattmamman ville ju också vara med på ett kort <33


Dom ser ju ut som små råttor ^^








Ja de var typ dom bästa bilderna jag hade xD
Man ser ju som sagt inte så bra va de är x)

Men nu ska jag fixa Julias design :P

Hörs senare!


Pusss


Skrivet av: Sara

Hej.

Väldigt fin blogg har du :)

Vilket program använder du för dina designer?

jag har Photoshop cs2.

Och vilken text eller ja använder du till typ

- Kategorier- sök i bloggen-

och så ?

Har Typ precis börjat blogga igen.

2010-03-30 @ 13:50:32
Bloggens namn: http://everythingcanhappend.blogg.se/
Skrivet av: amanda, vem annars ?

gud va gullig dom va :D <33

2010-03-30 @ 18:33:43

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0