Vinnaren av melodifestivalen


Anna Bergendahl - This is my life

Hejsan allesammans (Y)
Ja sorry jag har ju glömmt att ladda upp vinnar låten x)
Och så har jag även glömmt att ta upp de här med melodifestivalen helt o hållet, sorry för de.
Men nu kommer de i alla fall, bra va!? :)

Så jag tänkte att vi kör en sorts frågestund kan man säga ;)
Fast ni skriver svaren och jag ställer frågorna, okej!?


Så nu har ni några frågor att svara på ;)
Sätt igång nu :D
Så hörs vi sen <3

Skrivet av: Annaaaahh

salem al fakir var bäst och det var ABSOLUT fel låt som vann! det var rätt så bra låtar med i år men underhållingen var godkänd! och ja jag röstade på nån och det var dom rätta som kom med i finalen

2010-03-16 @ 20:02:24
Bloggens namn: http://annadalstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0