23 Maj 2010

Hejsan allesammans!
Nu har man kommit hem!
Ja de var ett tag sen. Kom hem vid halv 5 typ ;P
Men då funkade inte internet så då blev de inge bloggat!
Sen åt man mat , kött och klyftpotatis MUMS =D
Ja men sen pratade jag med amanda och sen funkar internet nu (y´´
Ja men nu har jag väl inte så mycke att säga ^^ Orkar inte berätta allt jag har gjort idag x)

Två låtar jag tycker är bra ;)





Vilken tycker ni var bäst? ;)

Puss :*

Skrivet av: e

Hihi, tackar tackar ! :D



Jodå, allt är fintfint med mig med! ;) Vem har gjort din design?.. sov gott sötis !

2010-05-23 @ 21:56:16
Bloggens namn: http://ellenorsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0