Alla rätt :)

Hejsan hoppsan!
OHHH va fiiint väder de är ute assó :D
Njut min akära vänner! <3
Jaja nu tillbaka till livet..
Skolan idag först!
Sen när man kom hem så var mormr här o då satt man vid uteplatsen i shorts o fikade!
Ja sen idag fick vi ju även tillbaka våra nord/sydamerika prov o de gick AS bra för mig :D ALLA RÄTT =D 115/115.
Men nu har vi även fått en lång läxa -.- Vi ska skriva en hel novell på 2 veckor, kommer gå år skogen ^^
Jaja nog om de nu!
Ska snart ut o rida tror jag !
Men först ska jag kolla lite bloggar o fixa en än så länge hemlig sak!
Men ni kommer få reda på de förr eller senare ;)

Jag e snyggast :D

SAKANAR VERKOLIGEN mitt långa fina bruna hår!!!!! Vill ha de tillbaka! ;)



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0