bad uppdate

Godmorgon gott folk ! :)
Sorry för att de inte blev nå mer inlägg igår men jag pluggade typ hela kvällen!
Och de måste jag göra idag och imorron också!
Så de kanske kommer va lite dåliga uppdateringa idag och imorron!
Men sen efte provet blir det som vanligt , hoppas jag ;)
Fast man vet aldrig va jag hittar på xD
__

Imorrse när jag vakande vid 7 så haglade de as mycke!
Jag bah  SHIIIITTTT  !!!
Nej men nu har de iaf gått över lite för nu regnar det BARA ! x)
Så jag har inte släppt ut hästarna än, men måste väll göra de snart om jag ska hinna!
Ja men sen blir de skolan iaf! BORING !
Och vi som skulle ha ute jumpa idag , de blir ju kul i regnet *not*


Gjorde en header bild i photshop ;)
Skulle den kunna funnka?

Ni får bestämma! :)
SNYGG eller FUL ?



Nu måste jag dra, puss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0