Bloggpaus

Hejsan alla kära läsare ♥
Ja ni ser ju va de står på rubriken...
Tror jag måste ta en bloggpaus för jag har inge lust att blogga och har inget specielt att skriva om heller.
Ja innan bloggpausen ska ni få höra vad jag har gjort idag!
Började med att gå ut till stallet vid typ 4 och då mockade man till båda hästarna för josse va hos en kompis...
Sen så skulle jag ta in duchess men då vill inte hon komma(!!)
Men sen fick jag väll tag på henne efter en kvart eller nå!
Sen red jag och då hade jag stält ut lite titt grejer men jag skulle inte hoppa över som utan typ rida förbi x)
Det gick iaf bra eller i början va hon lite skepptisk men sen så gick de super :)
Sen så när jag hade duchat av duchess och släppt ut henne i hagen så gick jag o plockade ihop på ridbanan!
Sen in och äta!
Blev lite blandad mat xD
Först så åt jag nå rester från igår , kött och potatis alltså!
Men jag blev inte mätt på de  för de va så lite kvar..Så då blev de lite makaroner och köttbullar också xD
Sen efter maten så skrev man lite på novellen och sen fick man lov att städa (!!)
Ja men de är väl typ allt som har hänt idag!
Nu ska jag iaf bada i ett varmt bad! (y´´

Ska skriva lite mer om bloggpausen!
Det kommer bli så att jag skriver när jag har tid eller inget alls!
Men detta blir bara över 2-3 dagar!
Sen har jag nog laddat batterierna och kan skriva mycket igen!
I värsta fall så kommer de bli dåligt med inlägg ända tills de blir sommarlov men hoppas inte det!
Jag ska försöka skriva ett inlägg per dag eller varanan dag, måste ju tänka på er läsare liksom! ;d

Ne nu måste jag hoppa i badet om jag ska hinna bada nått ;) tss


Puss så hörs vi när de blir av! :*



Skrivet av: Amanda

Nej! sluta inte blogga jag läser varje dag och det vill jag göra :)<3333

MISS YOU <333

2010-05-25 @ 07:16:49

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0