Dåliga uppdateringar , I know ***

Hej hallå uppe i de blå :D
Ursäkta mig för dåliga uppdateringar! Men ni var ju förvarnade.
Nu ska ni iaf få höra lite om dagen. Oh juste sitter fortfarande vid jossans dator eftersom min inte funkar så de blir inga bilder idag heller, sorry!
Ja de dagen började ju med att gå upp vid 8 o släppa ut hästarna , mockade även när jag var där ute.
Sen in o käka frulle.
Sen upp till SRK var väl där vid 9. Då målade vi hinder ;)
Sen målade vi lite mer hinder x) hehe
Och sen så skulle jag skojja lite med Nina så jag målade henne vit i röven. HAHA (fast de va inge mycke)
Men sen skulle hon ge igen och då målade hon mig med röd färg i hela röven på mig.
Och ni vill inte veta va dom andra sa att de såg ut som!!!! HAHA de va kul =D
Men sen så målade vi hinder en stund till.
Sen gick jag o amanda upp o kolla lite på hoppträningen som va sammtidigt.
Sen vare mat. Potatis med en blandning av köttbullar,skinka och korv. De va as gott :D
Men sen så åkte vi typ hem och hämtade hästarna.
Sen upp på hoppträning i ÖSREGNET , kul NOOOTTTT -.-
Menmen de blev lite bättre sen när vi hade ridit en stund.
Men de gick iaf as bra för mig :D Min ponny är bäst , bara så ni vet :))<33333
Hoppade bana på 90-1m och hoppade även muren på 90cm som jag aldrig ahr gjort tidigare :D wwiiiihooo
Ja men sen så åkte vi väll hem när vi hade snackat lite med Jenny och dom där som var inne i cafeterian.
När man kom hem så tog man in alla geggiga grejer och fixa klart ute i stallet.
Sen gick jag väl in o satte mig här ;)
Snart ska jag ut o göra nå kul i regnet :D haha
Sen blire käka hemma gjord pizza MUMS =)

Men vi hörs ikväll <3


Ni får en gullig bild iaf , hittade den på jossans dator ;)


Puss :*



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0