Damp dator

Hejsan alla kära läsare (a
Nu har jag kommit hem från hoppgruppen.
Jag hade ju Ragge och de gick skit bra :D<333
Vi hade ju bara markarbete så de va inte så höga hinder men endå :)
Just nu sitter jag o bloggar från jossans dator för min har DAMP !!!
För när jag hade suttit vid den i typ 10 min så tog batteriet slut och då skulle jag stoppa i batterisladden.
Men då funkade inte den :S
Så jag vet inte om den är trasig eller bara allmän dampig x))
Jaja men nu kan jag iaf blogga från jossans dator nu men sen får vi se hur de blir.
Och jag som hade tänkt ladda upp bilderna på hindrerna vi gjorde idag ....Men de blir en annan gång de.
Men imorron kommer de bli lite dåliga uppdateringar så ni vet!
För på morgonen vid typ 20 i 9 så drar man till srk o målar mer hinder.
Sen vid 2 ska jag hoppträna med Duchess :)<3
Sen ska vi väll måla klart alla hinder innan vi kommer där ifrån.
Men på eftermiddagen slänger jag iaf in ett inlägg :P

Ne nu ska jag gå o lägga mig för imorron blir de o gå upp vid 8.
Puss och godnatt ♥


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0