Design KLAR

Hejsan hoppsan!
Ja idag har inte hänt så mycke!
Eller ja jag har varit ute med katungarna :D
De var typ första gången dom var ute igår och nu kan dom typ gå i katt luckan och allt!
Men iaf så var de en som gick ända bort till garaget.
För er som inte evt så är de typ 20-30 meter dit! hehe
Var även ute och tog lite kort på dom! Så de kommer lite bilder nån dag!
När vet jag inte men nån gång kommer de bilder på dom :)
Ja men nu har jag väll inget mer att skriva!


Fannys design


Kolla in den HÄR!

Nu ska jag kolla vidare ;)
Puss :*

Skrivet av: Malin

Sv: Jag tycker att den har blivit fin nu

2010-05-19 @ 16:20:12
Bloggens namn: http://coolamalinbloggse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0