Dö sill

Hejan alla söta läsare :*
Idag blev de ingen skola.. För imorrse när jag vaknade så snurrade hela huvudet och halsen gjorde ont :S
Så då sommnade jag om och vakande vid 9 .
Då var huvudet bättre men hade fortfarande ont i halsen..
Så jag låg kvar i sängen och läste i en halv timme. Sen gick jag upp och satte mig vid datorn!
Blev innget bloggat då för jag höll på med min design. Har gjort den lite snyggar nu iaf!
Va tycker ni HISS eller DISS?
Ja men iaf sen vi halv 12 så åt jag mat och då blev de bättre i halsen också :)
Sen gick jag ut o mockade eftersom jag enbart hade lite ont i halsen!
Ja sen nu sitter jag här igen.
Men innan jag gick in så sa man hejdå till Anna-Lena (min faster) som åkte här ifrån idag!
Hon är ju sån här rese gajd *stavning* så hon skulle på en resa då.
Fast hon var ledig om 1,5 vecka igen så då skulle hon komma hit igen :))
Ja men nu ska ni iaf få höra en kul sak xD
Jag skulle krama min faster som ett hejdå. Men då blev de en liten diskution *stavning*

Faster: Du måste krama hårdare..
Jag: Varför de??
*hon tar min hand och visar (hon håller väldigt löst)*
Faster: Annars blir de så här, och om man kramas så här löst då verkar man ju som en halvdö sill.
Jag: Jaha, hahaha :D
Faster: Nu vet du de, hejdå!

Ja jag tyckte de va lite kul med den halvdöa sillen xD
__

Vet ni jag har tänkt att göra en ny kategori som heter ''Mina bloggdesigner''
och då laddar jag upp alla jag har gjort och sen vart eftersom jag gör en ny.
Allts å jag laddar upp mina egna designer jag har gjort till mig själv och andra.
Låter de bra?

Nu ska jag iaf fixa Fannys blogg :))

Puss på er :*





Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0