://

Hejsan bloggen :)
Ja som ni ser så har jag ingen design just nu :/
De var en som skulle hjälpa mig lite med min blogg eftersom mitt photshop har gått ut...
Men de blev verkligen inte som jag tänkt mig :/ Verkligen tråkigt!
Menmen jag ska bygga upp en desigen själv eller ta lite hjälp av nån annan med photshop..
Just nu orkar jag inte fixa de här så bloggen får se ut så här tills imorron.
Kanske fixar nått litet idag..
____

Back to the life now.
Såg nyss på brölopps intervjun då.
Kollade även lite på sevenska hollywood fruar men dom är så ''snobbiga'' där så orkade inte kolla nå mer ^^ hehe.
Ja men nu ska jag nog fixa lite på dator sen äre dags att hoppa isäng.
Eller jag ska läsa först då! För jag kan inte sommna när de är så här ljust ute xD hihi

Ja men vi hörs imorron!
Puss :*

Skrivet av: Sara

Woooow du som hade så fin blogg!

vill du ha en gratis header?:)

skicka bilder isf till [email protected]

måste ha min systers e-post eftersom min dampar :)

Om du vill ha en header eftersom du inte värkar ha en nu (;

Puss!

2010-05-17 @ 21:48:05
Bloggens namn: http://everythingcanhappend.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Jasså okej.

2010-05-18 @ 11:04:16
Bloggens namn: http://everythingcanhappend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0