Envis ponny

Hejsan alla glada läsare!
Ja de blev ett inlägg iaf men de var bara för att min ponny inte ville komma in så jag kunde inte rida när jag kom hem från skolan.
Men jag måste berätta vad som hände i skoaln nu x)
Vi är  ju i Sundborn på fredagar och har slöjd och jumpa .
Och då när vi höll på att plocka ihop efter jumpan så började de tjuta  i lokalen .
Ingen fattade nånting typ x)
Dom trodde de var brandlarmet så vi gick ut.
Men de var bara typ tjuvlarmet som hade startat pga en klubig städerksa xD
Men då fick man åka i jumpa kläderna hem och byta om efter maten x) hihi
De va lite spännande faktiskt!

Ja nu ska jag väll göra nått.
Sen om typ en timme åker man med fanny och kollar när hon hopptränar =D

Ser lite missbildad ut på den bilden  , men jag tog den bara för att jag saknar mitt bruna hår..


Nu ska jag dra , puss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0