Fiiint väder

Hej hopp :)
Jag vet att jag har varit lite seg i uppdateringarna idag men de har ju varit så fint väder!!
Ja så därför har jag varit ute mest hela dagen och inte orkat suttit vid datorn!
Men nu kommer iaf lite uppdateringar!
Efter sist jag blogga så gjorde jag väll inte så mycke, njöt mest av solen!
Sen vid halv 5 gick jag ut o mocka o fixade stallet.
Vid halv 6 vare mat hos farmor o farfar. De var kyckling och potatis :D
Konstig kompination men de var faktist jätte gott :)
Ja sen var de ju för och efterrätt också men orkar inte skriva va de va xD hehe
Nej men sen iaf så hoppade jag studmatta.
Sen så satte jag mig här typ.
Snart hade jag tänkt att se på brölopps intervjun eller va de hette xD
Måste även ladda in bilderna från kameran ikväll!
Har inte hunnit gjort de pga de fina vädret....
Men nån gång kommer bilderna de lovar jag :) Men när de vette fasiken ;) hehe
Ni vet väl hur de är med mig, hihi*
Jaja nu ska jag nog kolla på tv och sen vette f*n va man ska hitta på!

Puss på er :*

Skrivet av: Amaniisen

åå tack<33 dina ord värmer :)<33

klart vi kan va nn dag <33

2010-05-17 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0