Fullspäckad dag=inget bloggande

Hej =)
Ja idag har de varit lite dåliga uppdateringar men jag har helt enkelt inte haft tid.
Så har de ungefär sett ut för mig idag!
Ja ni vet ju att jag va i skolan o alla de där på förmiddagen!
Klockan halv 3 så gick man ut till stallet och mockade.
Sen skulle jag även ta in Duchess för att rida men hon ville ju såklart inte komma...
Så vi fick väll inte in henne förren kvart över 3.
Då gjorde jag iordning och sen red.
Hoppade lite också :)
Blev inte så högt men de gick iaf jätte bra :D Duttan hoppade alla titthinder :)
Kommer videor sen! :P
Ja men sen iaf så svampade jag av henne för hon blev lite svettig sen släppte jag ut henne.
Sen så gick man o fikade hos farmor, de blev saft och kladdkaka :D MUMS!
Ja men sen så gick man tillbaka till stallet och städade lite och så!
Sen så hade väl klockan blivit halv 7 när man kom in.
Då hann jag bara gå på toa o sen sa jossan: ska vi ut o hoppa lite?
Och då gjorde vi :))
Sen var de mat vid 7. Hamburgare och pommes GOTT!
Sen så sa jag till jossan: ska vi kasta sten o kolla vem som kommer längst?
Då gjorde vi de! Vi kastade stenarna ut i vattnet då ;)
Fast en gång råkade ja kasta bakåt haha! De va iaf kul :D
Sen vid 8 så kollade man på Talang.
Och de är väll snart slut . Eller dom ska säga vilka som går vidare nu ;)

Men nu kommer iaf videorna från idag när jag hoppade Duchess :D
Igga min syrra som står o pratar! xD

DÅLIG kvalité p.g.a filmat med mobilen!





Nu ska jag även lotta ut en som får en bildlänk i min meny som har röstat på vilken header jag ska ha!
Och den som har blivit utvald/lottad är.... (trumvirvel)

Micaela!
Grattis!
__

Imorron blir de vesterås och datorn följer med SÅKLART! :D

Puss :*

Skrivet av: Micaela

Haha^^ tack :) du e bara bäst :)

2010-05-22 @ 11:41:33
Bloggens namn: http://coolamicaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0