glassbilen ^^

Hejsan kära läsare :*
Ja nu har man kommit hem från skolan för ett tag sedan!
Och de va ju lite skojjigt idag xD Typ på rasten så knöt och cilia ihop våra ben och sen skulle vi gå men de gick inge bra , HAHA :D
Men sen kom killarna och förstörde bara :S Aja man fick iaf ett gott skratt!
Alldeles nyss så kom glassbilen  och jag e ensamm hemma och jag visst inte vad jag skulle ta xD
Så jag bah: öh... jag tar den och den! haha ( det var typ isglass och mjukglass pinnar)
Så nu sitter man här hemma ensamm!
Idag har även min ponny fått sin sko, ÄNTLIGEN kan jag rida henne har typ inte gjort de på 5 dagar , hehe ;)
Aja ska nog gå över till A-L nu ! :)





Ha de beeeesssttt :D


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0