Heeelllggg :D

Hejsan allesammans ;)
Nu har man nyss kommit hem från skolan.
De va faktist rätt kul idag :)
På fredagar har vi ju bara slöjd och jumpa.
På slöjden blev jag klar med en sak fast den blev lite missbildad men skit samma!
Ja sen på jumpan hade vi fridrott!
Och jag o elin va vid längdhoppet o bossade lite över killarna, nerrå! ;)
Men jag hoppade iaf 3,37 eller nå sånnt :)
Ja men sen nu när man kom hem så har man inte gjort ett skit!
Ska snarrt ut o mocka o rida! Tänkte ha lite hinder idag när jag ska rida Duchess :P<3
Ja men ni får väll höra mer sen!
Nu är de iaf HHHEEEELLLLGGG =D SKÖNT !

Nu ska ni få rösta på vilken header bild jag ska ha!
Här nedan finns nåra allternativ! Jag har skrivit siffror ovanför bilderna så när ni röstar slänger ni in en komentar med siffran på bilden! ;)

1.


2.


3.


4.



5.


6.


7.


Nu är de bara att rösta på!
Jag kollar i kväll vilken header som har fått flest röster!
Tänkte även slänga in en lite bonus!
De är nämligen så att jag lottar ut en ikväll av dom som har röstat och den kommer då få en bildlänk i min meny!
Den bildlänken kommer ligga kvar i ca 1 vecka!
Så nu har ni verkligen anledning att rösta!
Men som sagt så lottar jag och de kan inte överklagas!

Puss på er sötisar :*

Skrivet av: Malin

1. och 4. Dom var finnast tyckte jag :)

2010-05-21 @ 14:40:54
Bloggens namn: http://coolamalinbloggse.blogg.se/
Skrivet av: Micaela

Jag tycker den första var jätte fin,men dem andra var också fina så jag väljer 1:an ;)

2010-05-21 @ 16:05:14
Bloggens namn: http://coolamicaela.blogg.se/
Skrivet av: Johanna (Amanadas mamma)

2 var fin så ta den =)

2010-05-21 @ 20:23:44
Skrivet av: Amandisen

Jag tyccker 1 eller 4 så båda får en röst av mig ;)

Miss you <33333

p.s kan du fixa en sån här snygg design du har tillmig? =) I love din <333

2010-05-21 @ 20:25:39

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0