Jag e glömsk xD

Hej hallå!
SORRY för dåliga uppdateringar !!!
Men jag har varit med Cilia hela dagen xD
Vi har hittat på allt möjligt ;P
Tänkte ladda upp videorna sen ;)
Men vi hoppade iaf studsmatta och sjöng singstar :D
Sen skrattade vi en hel del också dåra  SOM VANLIGT   x))
Nej men de har varit skit kul =)
Men sen så åkte cecilia hem vid typ 5 och då gick jag o jossan ut o red :)
Duchess va lite dampig som valigt men annrs gick de bra ;)
Ja men snart ska man väll äta o sen plugga!

__

Jag kom på igår att jag har glömmt de här med månadens blogg i maj
SOOORRRYYY för det !!!!!!
Men jag ska försöka skärpa mig till nästa månad!
Men ni får på minna mig , för jag är så glömsk xD

Nu ska jag äta och sen måste jag ladda in videorna på jossans dator xD


Pusssiii



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0