Lördag morgon

Godmorgon på er alla pigga mäniskor!
Ja jag vet att de inte är normalt att gå upp innan 10 på en lördag morgon. x)
Men jag vakande vid kvart över 9  o då gick jag upp.
Ja sorry för att jag inte skrev nått mer igår men när jag hade sett klart på talang så kollade jag lite på morden family.
Sen hoppade jag in i duchen och sen pluggade lite!
Så jag gick väll o la mig vid 11 , ganska tidigt i know x)
Men skit samma .
Nu när jag vakande så gick jag upp o klädde på mig o borstade håret!
Och nu sitter jag här och bara glor!
Ska väll snart ta o äta lite frulle. Men just nu orkar jag inte!
Hoppas Fanny kommer snart o roar mig lite ;)

Nu ska ni få en häfftig bild (tycker jag iaf)

Ser ni att hästen till vänster hästen håller den andra i grimman? x)
Det var pappa som lyckades fånga dom på bild igår i mora!


Puss

Skrivet av: amianda

haha det var coolt ;)

2010-05-01 @ 19:53:21

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0