Mobil bilder

Hallåjj ! =D
Nu har man nyss kommit hem från skolan och den va väll okej.
De va as kul på jumpan ;) Hehe
Ne men nu tänkte jag baka chokladbollar och träna på läxan !
Sen blire väll ut o mocka och de där vanlig :P

Nu kommer lite bilder från min mobil!
Och för er som inte vet så har jag ju glömmt att sagt att min Anio har gått sönder IGEN!!!
Så jag har en ganska dålig mobil och mobil kamera, menmen!


FANNY =D<3333


DUCHESS i sin nya rosa grimma :D<333


ÄNTLIGEN har duchess namnsylt kommit upp :D


Fanny och duchess :D<3


Världens bästa ponny <333 :D


Theo på morgonen innan tävling ! ;)


Blev inte så många bilder men jag orkar inte lägga upp nå fler ;)

Pussiii



Skrivet av: Diin

Men jag ser ju damp ut!!! XD haha

Älskar dig!!!<33333

2010-05-04 @ 21:40:37
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0