Mockat

Hej igen!
Nu har jag nyss varit ute o mockat och fixat stallet!
Mockade till båda pollarna bara för att jag är så snäll!
Och så kanske jag hade glömmt att säga att jossan är på tävling idag också! hehe
Eller ja , jag var ju inte med för jag ville va hemma o sova :)
Men de har gått sådär för josse.
Han var så trött idag så han stannade ut sig i LB och sen strök hon sig från LA eftersom han var så trött !!
Men nu back to my life!
Jag ska berätta en knäpp grejj..
Jag skulle åka o hämta spån med gräsklipparen *haha*
Vi har ju spånet i en lada lite längre bort på våran väg, där finns de även gammalt hö..
Och när jag kom in där och skulle hämta en spånbal höll jag på att dö för jag blev så rädd ..
De var nått som rörde sig i höet, jag bah SHIIITT ett spöke !
Men sen såg jag att simba var där och en till katt som INTE är våran!!!
Nya kattungar påå väg alltså !!!
Men jag blev så j*vla rädd asså. Jag nästan sprang däär ifrån ..
Fast nu bara skrattar jag åt de ^^ Hur rädd kan man bli för 2 katter liksom x)

Jaja nu ska jag väll snart fixa lite mat och sen kommer Fanny <333 ;)

Orkade inte göra min helg planering som jag brukar så ni får en kort nu ist ;)

*Vakna 9,15
*Äta frulle o blogga
*Mocka
*Blogga
*Fixa lunch
*Äta när Fanny kommer
*Hitta på nått roligt med Fanny
*Rida
*19.00 bowla med Fanny,Carro,Jossan
*Kolla på körslaget
*Kanske sova med Fanny

Ja det är väll typ så min dag kommer se ut :)

Hörs senare!
Puss på er :*



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0