Mycke roligt ;)

Hejsan hoppsan :)
Nu har de varit lite glest med uppdateringar men jag har ingen lust att blogga när man kan göra annat ;)
Så jag ahr ridit och ätit god mat.
Sen har man bara njutit av värmen fast ett minus är att de har åskat lite idag!!
De gjorde typ de as mycke när vi red och sen kom de en blixt , fett läskigt :S
Men sen kom de iaf ingen mer blixt men de bullrar fortfarnade lite..´
Men iaf när vi kom tillbaka efter risturen så skulle jag blöta theos hö!
Och då kom jossan ut och så blev de ett litet samtal.

Jag: Kolla de regnar (sprutar uppåt med vattenslagen)
Jossan: Spruta lite på mig de är så skönt!
(jag sprutar lite för mycke så jossan blev as blöt)
Jossan: Men inte så mycke, nu blev jag ju blöt!
Jag: Ja men de va ju bara kul , haha :D
Jossan: Nu vill jag dricka.
(hpn dricker ur slangen)
Jossan: Nej de där va inte direkt sveriges godaste vatten men de va ändå gott.

Sen så la jag vatten slangen på höpåsen så de blev en ståre rakt ut eller va man ska säga xD
Och då sa jag: Kolla va jag kan Jossan!
Jag hoppar över vatten strålen som säkert var 60cm ;)
Då  sa hon: De där kan jag ju också!
Sen så hoppade vi över den nåra gpnger, SKIT KUl ;) haha

Ja men nu ska jag fixa jossan design. Ja ni hörde rätt MIN syster har skaffat blogg !! (lite efter men ändå)
Ni hittar hennes blogg HÄR!

Ja men sen blir de kolla lite på läxan och sen TV :D





HAHA min snygga streck gubbar ;D
Var ett tag sen jag gjorde den där man jag hade lite bildbrist så fick ta den nu då ;)

Puss på er :*

Skrivet av: fanny

Puss på diig!!!! :D Bästa bilden då!! :D <333

2010-05-21 @ 16:11:56
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0