Normala uppdateringar

Hejsan Svejsan ;;)
Måste bara än en gång säga FÖRLÅT för dåliga uppdateringar!
Ni får höra lite kort va som hände igår.
Jo jag pluggade mest men jag hoppade även studsmatta och sen på kvällen red man ju :)
Och de gick as bra för mig .. eller i början så backade jag av henne lite mycke men sen så gick de SUPER :D
Så är riktigt bra med min ponny <33 :)
Men i alla fall sen när man kom hem kollade man på fuskbyggarna och sen pluggade lite innan man gick o la sig.

Ja sen idag var de ju skolan och vi hade prov *suck*
Men de gick faktist ganska bra för mig :)
Eller jag vet inte resultatet än men de känndes bra och jag kunnde alla ;)
Så hoppas de blir många rätt eller va man ska säga.
Men nu när de där provet är avklarat så blir de vanliga uppdateringar igen .
Back to yhe life now.
Ja när jag kom hem från skolan så bakade jag chokladbollar för jag va så sugen på de ;P
Sen satte jag mig här typ.
Ska snart ut i stallet och mocka o fixa de där.
Får se sen om man ska rida eller inte.

Imorgon är de fredag WIIIHOOOO :D


Amanda får stå för bilden för hon kommer hit i helgen =D<333


Nu ska jag dra , puss


Skrivet av: SNYGGINGEN PÅ BILDEN ;) HAHA

jag älskat dig såååååå mycket bästa vän <3333

2010-05-06 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0