Ny design

Hej igen ;P
Nu känner jag mig bättre faktist .
Ja sen sist så har jag käkat en glass och kollat på sista avsnittet på ponnyakuten (LITE efter eller vad?) xD
Ne men nu sitter jag iaf här och trökar.
Ska snart be jossan fixa mat.
Sen måste jag packa tills imorron också!
Tror de blir att gå eftersom jag e bättre nu :)

Oh juste glömmde nämna att jag har gjort om min design lite ;)
Den känns inte så vårig i know!
Jag tänkte göra en lite mer ljusare och ''blommigare'' nån dag när jag ahr tid o orkar ;P
Men var så trött på min gammla design så fick lov att göra nått tillfälligt ;)
Va tycker ni HISS eller DISS ?

Hade tråkigt så gjorde om en bild på mig xD
Men ta den inte på alvar x))



Nu ska jag ner o käka.

Pussen



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0