Nya converse

Hejj bloggen :D
Nu har man kommit hem från skolan och redan hunnit med en hel del..
Anna-Lena (min faster) kom och hämtade mig vid skolan kl 2.
Sen när vi kom hem så vare fika hos farmor. De va as gott :D
Men sen så gick jag upp till Anna-Lena och va där en stund fick även mina efterlängtade converse :D
Ja men snart ska jag ut o mocka och fixa stallet!
Duchess får vila idag eftersom det var tävling igår!
Ja men sen vet jag inte mer va jag ska hitta på, nå kul kanske :D

Mina nya converse.

Ett par rosa i storlek 6½
Ett par blåa i storlek 6½




Bort med dom gammla!!


XOXO (de betyder puss och kram eller nå sånnt x))


Skrivet av: amandaaaaa

Guhh vilka snygga ;)<333

2010-05-17 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0