Onsdag och ledig, wiihhoo

Godmorgon bloggen :D
Nu har jag väll vakant för typ en halv timme sen.
Då läste jag lite och sen satte mig här.
Ja idag händer vll en hel del.
Eller nåra saker har jag inplanerat och sen brukar de bli lite mer också, hihi.
Men de jag har inlanerat är.

*Måla hinder kl 12
*Hoppa hoppgrupp kl 7.

Ja de va ju inte så mycke men de kommer säker dyka upp fler roliga saker.
Nu undrar väll alla varför jag inte ska rida o mocka!?
Nu ska ni få svar på de.

Svärdsjöskolan har nämligen frilufsdag och då skulle jossan o emma å rida hästarna. Mocka skulle dom å gö tror jag .
Ja och sen skulle dom ju måla hinder och då följer jag med o hjälper till (upp på srk ska dom gö de)
Så nu vet ni de också. Bra va.?



Naaw , va gulligt ♥


Nu ska jag dra ner o käka fruller.
Hörs sen !


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0