Photoshop, I love it :*

Hej!
Nu har man kommit hem för ca 2 timmar sen!
Sen dess har jag bara suttit och lekt i photoshop x) De är så kul :D
Ja men ska väll snart gå o lägga mig!
Jag venne varför men jag ''längtar'' efter min bok xD HAHA
Nu tänkte jag bjuda er på en bild jag har gjort i photoshop , skriv en komentar va ni tycker :D

Jag har ju gjort den som en header bid som ni kanske ser!?
Va tycker ni ska jag sätta dit denna eller har min rosa kvar? :P


Godnatt , hörs imon! :)

Skrivet av: Anonym

Hur laddade du hem photoshop? kan du inte visa det på din blogg? :)



jag tycker du ska ha din nya (som du gjorde) :)

2010-05-29 @ 08:59:20

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0