Rubrik ?

Hej igen !
Sen sist har de inte hänt mycke !
Har varit ute o hoppa hinder mitt i regnet xD Men de va kul :D
Men sen nyss åt jag en glass , de va gott :D
Nu tänkte jag nog kolla på Familjen Bernadott eller va de programet heter som är på 4an just nu ;) hehe
Men ja imorron händer väll en hel del . Eller inte så mycke men de kommer ta lång tid.. XD
Ska först mocka o fixa stallet på morgonen. Sen ska vi käka lunch hos farmor för hon fyllde år idag!
GRATTIS till henne (har glömmt de)
Ja men sen ska jag nog rida o sen ska vi in o kolla på dalahoppet.
Ska även kanske få gå banan till en klass :D coolt va?
Nej men sen vet jag inte om jag ska göra nå mer faktist .
Jaja de får vi se då :P
Men de kommer bli lite dåliga uppdateringar den här helgen men de får ni acceptera för när man är ledig hittar man ju på massa roliga saker iat för sitta o blogga hela dagarna, ellerhur?
Ja men nu ska jag  kolla på tv.

Hörs kanske ikväll annars blir de imorron <3


Igga bilden -.-

Puss <3


Skrivet av: Amandisen

Grattis Gunvor :)

2010-05-13 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0