Sammanfattning av dagen

Hej hallå!
Nu kommer äntligen lite bättre uppdateringar :)
Ja vi var ju o bowla jag,fanny,carro,jossan ;)
Det var AS KUL :D men de gick skiit för mig x)
Jag kom sist ... Menmen sånnt som händer ! ;P
Sen när man kom hem så kollade vi på körslaget och de var ju team moraeus som vann ;)
Tyckte ni att det var RÄTT eller FEL? 
Ja men sen så sjöng jag o fanny nåra låtar på singstar . =D
Sen åkte hon hem nyss och då gick jag ut och fodrade hästarna :P
Ja men jag o FANNY har iaf hafft skit kul under dagen :)
Ja juste jag o fanny red ju duchess också ;P
Först skulle vi rida ut i skogen men då tröttnade duchess och bara dampade så då red vi på banan ist!
Och då filmade jag fanny när hon red :P
Så tänkte ladda upp dom lite senare!
Eller ja jag måste göra de på jossans dator för min får damp när man laddar in filmer såå ^^
Så jag byter dator nu och sen kommer de lite filmer , om jag får ladda upp dom  ;)

Så hörs snart igen, puss :*


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0