,, sjuk ://

Godmorgon allesammans !
Ja idag är jag hemma från skolan för jag e sjuk ....
Eller jag mådde as illa i morrse o de känndes som jag skulle kräkas.
Men sen satte jag på mig ''åksjukebanden'' som hjälper mot illa mående.
Så jag somnade med dom på i en timme.
Sen när jag vakande kännde jag mig bättre :)
Nu sitter jag o kollar på tv.
Hoppas jag blir bättre så att jag kan vara med på kolmilan imorron.
Ja men nu ska jag nog försöka äta nått om de går.
Sen ska jag väll sova lite mer..

Hörs senare idag, puss

Skrivet av: Malin

Synd att du är sjuk:(

2010-05-10 @ 15:43:54
Bloggens namn: http://coolamalinbloggse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0