Srk

Hej !
Nu hra jag nyss kommit hem från hoppträningen !
Det gick bra för mig :)
Eller först så gick de så där för jag backade av henne för mycke men sen gick de bättre ;)
Ja men sen nu när man kom hem så mockade man och fixade mat till ponnyn ;P
Snart ska jag åka upp till klubben och hjälpa till på knatte ridningen .
Så det blir på srk jag tillbringar resten av dagen antagligen .
Får se hur länge jag orkar va kvar.
Ja men nu vet ni lite iaf hur de ligger till eller va man ska säga ;)
Mamma knäppte lite kort idag på hoppningen men hon är inte så bra på de..
Men jag ska ladda in dom i eftermiddag när jag hem ;)

Ne nu ska jag kila
Puss

Skrivet av: Diin

Kan du skicka de bilder som hon tog på mig? :D eller lägga ut de på bloggen? :P <3333333

2010-05-02 @ 13:09:04
Bloggens namn: http://faanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0