Talang

Hej igen!
Sen sist så har man ätit en god pizza !
Sen nu sitter man o kollar på TALANG ;)
Det är ju lite roligt x)) hihi
Fast de e typ slut nu x)
Ne men nu har jag egentligen inget mer att säga x)

Imororn kommer min söta lilla flicka ! <333
Så de blir att ha kul med henne och sen måste man packa o putsa också !
För er som inte vet så ska jag tävla på söndag :*)

Amanda & Michel =D<333



Fanny & Ogién =)<33



Josefine & Tegoc



DOM BÄSTA !
Frida & Duchess :D <3333


Om ni undrar va de där va så kan jag inte riktigt svara på de xD
Jag fick bara lust att göra nått x)) <33


Nu ska jag dra , pusss på er :*

Skrivet av: Anonym

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=cilia123



Tryck på länken! FLER besökare!

2010-05-07 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0