The day

Hejsan hoppsan!
Ja idag har de inte blivit så mycke skrivet på bloggen :/
Men jag har haft fullt upp!
Så nifår höra lite kort om dagen då!

Vid kl halv 4 gick jag ut  till stallet och mockade och de dära!
Sen så mockade jag hagen, AS tråkigt men de BEHÖVDES verkligen ;)
Ja sen så var jag så svettig så jag fråga jossan om hon skulle med o bad!?
Men då sa hon: jag vill inte bli förkyld som du redan är!
Så jag kom på att de kanske va dummt dåra!
Men iat så sa jossan: jag kan spruta vatten på dig med vattenslangen o jag bah: JAAA :D
Så jag gick in o bytte om till bikni eftesom jag inte ville blöta ner mina kläder xD
Sen så sprutade hon ner mig med vetten men som tur var så var de ganska varmt vatten..
Ja men sen så gick jag in o bytte om igen för jag skulle ut o longera duchess!
Sen när jag ahde fått in henne (det gick faktist ganska snabbt idag)
Så borstade jag o sen satte på benskydden!
Sen kom jag på att de var en vecka sedan jaag hoppade/hade markarbete med henne sist!
Så jag frågade jossan om hon tyckte att de va ok!?
Och då kollade hon på mina kläder (jag hade en kort kjol och linne)
Jag läste hennes tankar och sen sa jag: jag ska byta om!
Sen skratta vi lite sen gick jag o bytte om och plockade fram hinder!
De blev ganska många men inte så höga.. Det va ju bara markarbete!
Ja men de gick iaf AS bra :D Min ponny är bäst!!!!! <333
Jossna tog även kort men jag tror inte dom blev så bra... Kommer kanske dyka upp några här imon!
Ja men sen så släppte jag ut henne i hagen när jag hade ridit klart!
Sen plockade jag ihop på ridbanan och sen gick in och åt mat!
Sen har ajg väl suttit här i typ 2 timmar XD haha
Jag sitter ocg leker i photshop, DÄ Ä SÅ KUL :D
Jag tänkte bjuda er på en jag har gjort, har gjort fler men jag glömmde spara dom innan jag kryssa ner (SMART!)

Det är ännu en bild på Theo. Den här gången är det mycket ''¨spegel'' med :D
Jag tycker den blev helt okej! Vad tycker ni?


Nu ska jag nog hoppa i säng!
Imon är de ledigt från skolan för jag ska upp o kolla/fota på skol-DM :D Kul

Hörs imon nån gång!
Puss och godnatt kära bloggläsare ! :)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0