till dig <3

Cecilia Y

du är unik
det värdefullaste
du är den jag har roligast med på denna jord
visst vi har inte varit kompisar sen vi föddes men whatever vi har de ju bäst tsm!
och hur många minnen har vi inte?
visst kanske vi tjafsar om något ibland
men något tjafs hit och något tjafs dit
vad gör det ?
man måste väl tjafsa för överhuvudtaget kunna vara sams ?
du är i alla fall min bästa vän och jag hoppas det kommer vara så föralltid
sommaren 2010 ska bli bäst med dig (a
vi har nästan jämt kul och vi kan skratta åt precis vad som helst!
tur att du flyttade till toftbyn för annars hade jag nog aldrig träffat dig och då hade jag även missat något roligt i mitt liv
jag blir glad bara jag ser dig
och när alla snackar skit i skolan om mig så bryr du dig inte utan bara skiter i det.
och jag förstår om du tycker att jag är töntig men vill att du ska veta en sak, du betyder enormt mkt för mig.
vill att du ska veta det.
du och jag , nu och för alltid!
du är min bästavän!
Y



Skrivet av: Malin

Sv: Tack! Men kan du berätta hur man gör det på hemsidan?

2010-05-29 @ 18:49:42
Bloggens namn: http://coolamalinbloggse.blogg.se/
Skrivet av: Cecilia Broman

Frida.. Man blir glad av sånt här. Eller glad?! Man blir ENORMT LYCKLIG!

Så här mycket har jag ALDRIG skrattat i HELA mitt liv!

Visst, jag skrattade när jag gick i gbo. Men nej, har verkligen inte skrattat såhär mycket.

Visst, vi tjafsar men vadå?! Det hör ju till. Annars vorde ju livet rätt tråkigt.

Jag är JÄVLIGT glad över att jag stannade i toftbyn, annars skulle jag ha svikit dig och jag hade gjort ett väldigt fel val isf.

Jag har också nästan jämt kul med dig! du har gjort mitt liv roligare föralltid!

Nej, jag tycker inte du är töntig! rent ut sagt på ren svenska! DU ÄR SKIT MODIG!

Jag vetinte vad jag ska skriva..Jo en sak, jag vill inte bara att du sitter och skriver det här för att du vill ha kvar mig som vän typ. Jag vill att du skriver det här med hjärtat.

Jag har gjort det och sitter nästan med en tår i ögat. eller rättaresagt så gråter jag. Fyfan du är så jävla skönmänniska!



Du och jag föralltid!

LIVET UT!

jag säger bara inte det här jag menar det!

Frida är min bästavän och kommer alltid och vara det!

Jag skiter i vad ni andra tycker om jag är rätt vän för frida ..

Har aldrig haft så roligt med dig...



Älskar dig Frida <3



FRIDA SÖDERLUND OCH CECILIA BROMAN FÖR ALLTID HELA HÖGSTADIET UT OCH SEN OCKSÅ!

2010-05-31 @ 19:56:18

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0