Tyskland VANN :D

Godmorgon kära läsare ♥
Ja igår satt man uppe till halv 1 och kollade på finalen av Erovision song contest!
Det var ju tyskland som vann.
Jag tyckte att hon var jätte bra iaf :D
Fast jag tyckte nog att danmark var bäst ändå ;)
Och sen på slutet då sa dom ju att sverige kom 11 i semifinalen och det avr 10 som gick vidare till finalen :/

Tysklands flagga och låten finns under ;)


Jag tycker hon sjunger lite som miss li x)
Hon var iaf jätte bra tyckte jag :D
__

Ja men idag så vakande jag halv 10 och dåp läste jag i en halv timme sen gick jag o satte mig här framför tvn med datorn, om ni fattar? xD
Jag är även lite förkyld :((
Så vi får se hur de går med dagens planer!

Ni får höra mer sen!

Pussii :*


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0