Lång dag

Hejsan alla glada läsare (y´´
Nu har jag kommit hem från kolmilan. Blev inte att sova kvar.
Men de är rätt skönt att komma hem ska jag säga och nu är de LÅNG helg =D
Ja men nu ska ni få höra lite om min dag.

På morgonen åkte man till skolan som vanligt. Sen vid typ 8.15 så gick vi upp till skogen. Där var den där ledaren eller va man ska säga. Och då fick vi instruktioner va vi skulle göra. Då skulle jag o cecilia o nån mer hämta granris. De gick väll bra, inte de roligaste men roligare än att såga som vi fick göra sen. Ja vi sågade typ i 1 timme eller nå, skit drygt ^^ Men sen så åt vi mat o den kom upp flygandes från skolan. De va korvgryta och de va inte gott!!! x) Men sen så gjorde vi väll typ ingenting. Fixa den där milan och gjorde så den bran eller nå.. Sen slappade vi tills klockan va 4 då skulle jag o cecilia passa milan. Då skulle man också typ ''slå'' på den med spadarna också. Ja de va nå sånt. Sen när vi va klara med de kl 5 då grillade vi marsmelous *stavning* De va as gott iaf :D Fast cecilia tog eld på en men den åt timmy upp ^^ Men sen vid 6 då kom alla föräldrar som skulle va med o grilla. Men jag grillade inget jag va typ mest med malin , lina o destiny eller ja vi snakca iaf. Sen gick jag malin o maja nån tipspromenad. Ja sen va väll klockan typ halv 8 o då kom pappa o hämta mig :) Då åkte vi upp till klubben o hämtade duchess och theo. Jossan också då så klart. Dom hade ridit dressyrgrupp. Emma åkerström red Duchess. Och de gick bra för henne tror jag. Ja men sen åkte vi hem och lasta ur hästarna och packa in allt. Sen nu sitter jag här o trökar typ. Ska väll snart gå ner o packa upp mina saker som jag har haft med mig.

Nu kommer lite bilder från dagen.
Och en film kanske också om jag orkar ladda upp x)

För er som undrar så har ajg äntligen fått min aino tillbaka :D
Så nu blir de lite bättre bilder iaf ;)



Elden som vi hade vid grillen.



Milan.



Elin o Krestina inne i tältet ..



Visste ni att cecilia är en riktigt linslus? xD
Och röda ögon har hon också , hihi


Här får ni en knäpp video!


Nu ska jag dra.
Men vi hörs imorron!

Puss och godnatt ! (L)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0