Knäppt xD

Godmorgon kära läsare (L)
De blev nå fel igår.. Jag hade skrivit ett ganska långt inlägg med bilder och allt och sen hade de inte publicertas :S
Så de kommer nu xD
Detta var alltså skrivit igår 22,30.
__

Hej igen!
Nu har man nyss kollat på talang och jag tyckte att de va fel som gick till final!!
Va tyckte ni?
Jag tyckte iaf att Doubel G och han trollkarlen skulle gå vidare ;d
Menmen ...
Ja nu sitter jag iaf här och trökar, spelade nyss spel med Destiny ;) JAG VANN haha jag äger :D
Men snart ska man väll hoppa i säng tänkte läsa lite sen sova..
Imorron blire packa o putsa.
De är ju tävling på söndag (*) Kul de ska bli

Nu kommer lite bilder för jag har så tråkigt!!

(förra kullen)

Sötis =D




Ser lite dampig ut där da men !! haha




Jag hade LITE tråkigt där då ;)



(senaste kullen)






Jag fotar med Nikon D90.

____

Ja nu kommer dagens uppdateringar x)
Vakande kvart i 9 då läste jag lite.
Sen satte jag mig här o dampade xD
Ska väll snart gå ut o putsa alla Duchess grejer och sen packa i allt jag behöver tills imon :D
Ja sen kommer mormor också så då ska man väll vara lite social..
Sen kanske de blir att åka in o kolla lite på dalahoppet idag också !

Ja men nu ska jag dra!

Puss




Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0