Långt inlägg ;)

Hejsan hoppsan!
Nu kommer äntligen kommer lite uppdateringar.
Ja vid 2 tiden åkte vi in o kollade på dalahoppet inne på lugnet :D
Och de regnade och regnade.
Sen vid halv 4 blev de uppehåll stud men sen regnade de igen !!!
Stackars dom som tävlade liksom.
Ja juste ni som inte vet va dalahoppet är så är de ett meeting i hästhoppning. De är nationella klasser från tors-sön.
Ja men sen skulle vi få gå banan till 1,40 klassen med Fia.
Men de hade hon glömt bort så vi hann inte :/
Men vi skulle ta de imorron ist! :)
Ja sen kom man väll hem nu vid 7. Då skulle jag hoppa lite hinder.
Men de va så halt så jag rammlade xD (KLANT) Nej men jag blev lite svullen i foten och fick ett blå märcke.
Så just nu sitter jag o vilar lite och har nyss haft is på.
Men snart är de mat sen vid 8 äre ju talang så då ska man kika på de.
Nu tänket jag ladda upp lite bilder från dagen! De blev inte så bra kort eftersom de regnade och jag bara hade mobilen med mig...
(skrivet 19,30)

Ja jag skrev de där för ett tag sen xD För jag får inte in bilderna :( Jag är ju fortfarande på jossans dator för min inte funkar och då ville inte dom komma in på jossans dator så de blir inga idag.
Men en posetiv sak är att jag kom på att jag o mamma har samma märke på datorn så jag kanske kan låna hennes laddare!  (y
Ja men nu ska jag kolla på talang o käka chips :D
Åt nyss mat de blev kött och klyftpotatis :D DE VA SKIT GOTT på ren svenska! :)

Måste bara säga en sak.
Jag såg på Bella och Tyra show alldeles nyss lite sent i know.. Men iaf så tycker jag att Kissie skämmer ut sig ordentligt i veckans avsnitt!!!
Va tycker ni? Skötte hon sig?
Hennes blogg fukar iaf igen men uppdateringarna står still där... Hon kanske kämms för igår.
_____


Ja de stämmer :D

Jaja nu ska jag kolla på talang.
Puss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0