Min dator funkar *

HEJSAN alla sötnosar :*
Nu har  jag varit ute o putsat o packat, hoppas allt är med!
Ja men sen när man kom in så åt man mat kött o potatis MUMS :D
Mormor har även kommit nu och vi satt ute på altanen och åt med henn :)
Det är ju så härligt väder.

Grönt gräs
Glittrande sjö
Solen lyser

Precis så det ska vara :D
Och nu har jag ÄNTLIGEN fått tillbaka min dator :D Eller rättare sagt så funkar den, wiihooo.
Så nu kommer lite bilder från lite allt möjligt =)


Sötnosen <3333


Du är mitt allt ♥


Bilder från i onsdags när vi målade hinder!







INTE KLARA


ROSA hinderstöd ,  frida like ;D


Bilder sen i torsdags då det var hinder målning och hoppträning!

Evelina och Star :)


Snyggingen Amanda i sina målakläder :D


Jag efter att Nina hade smeta ner mig med röd färg i baken (!!)


Evelina och Star igen :)

Bilder från igår på dalahoppet igår!
Dålig kvalité p.g.a att de regnade och att jag satt långt ifrån och fotade med mobilden!!











Ja nu får de räcka med bilder där ifrån för dom är endå inge bra!
Hoppas det blir bättre idag när jag ska dit , det är ju fint väder :)


Avslutar med dagens outfit .

''Somrig''
Rosa kortbyxor
Randig t-shirt

Nu ska jag dra in till stan o kolla lite på dalahoppet idag också!
Så de blir lite glest med uppdateringar!
Ikväll blir de iaf ett långt inlägg!

Puss på er och njut i devackra vädret :*



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0