Dagen har varit bäst :D

Hejsan alla sötnoar,
och sorry för dåliga uppdateringa men ni var ju förvarnade xD
Ja men nu tänkte jag kolla på wipeout så orkar inte skriva allt i detalj som har hänt idag!
Men ungefär har de varit idag!

Gick upp vid halv 6 , fiade duchess och sen åkte vi vid 6 tiden. Då åkte vi upp  till SRK och hämtade lilla Star :) Sen åkte vi till Insjön och sen efter ett tag när vi hade anmält och allt så skulle Evelina hoppa LD med Starisen. Och de gick jätte bra. Det var bedömning A och de betyder att alla som är felfria vinner och får rida ärvarv och får etta rosetter :D Och evelina kom då felfritt så hon red ärvar med star :D Ja men sen så lastade vi in henne när hon hade gått en stund. Sen vare väll dagst att ta ur Duchess när vi typ hade kollat en stund ;P Och jag red fram till LC som var första klassen jag hoppade! Och de gick iaf bra i den klassen! Eller hon rev ett hinder i omhoppningen men jag hade bästa tiden så jag kom 2a på de endå för de var bara en felfri! Ja så då fick man rida ärvar o så :D Sen när jag hade travat en stund så åt jag lite mat och pappa gick med henne. Sen så gick man banan och sen red fram lite till LB och sen startade jag. De gick SUPERDUPER :D Jag nollade den och de var min första nolla i LB och så gick de snabbt i omhoppningen också så jag vann :D Så då red man ärvarv och då blev jag även dagens bästa C-ponny så jag fick nå täcke för de :) Ja men sen när jag hade travat av och skrittat så åkte vi hem.

MIN PONNY ÄR BÄST <3333333 Det går bara bättre och bättre för varje TÄVLING =D<3333
Älskar dig Duchess du är bäst !!!<3333

Ja men när man kom hem så packade man in allt och gjorde rent en hel del!!!
Det var ju väldigt skitigt!!
Men de regnade iaf inte när jag red TUR!!!
Bilder kommer iaf imorron tror jag ! :)

Nu ska jag nog kolla klart på wipeout och käka lite mat!
De blir nog ett inlägg lite senare också!
Har kanske fått in bilderna då men vi får se!

Puss :*

Skrivet av: amanda igen ;)

Du var bäst <333

2010-05-17 @ 15:50:04

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0