BILDER =D

Hejsan allesammans!
Dagen började med skolan i 2 timmar!
Sen vid typ jumpan hade jag as ont i halsen :S
Så jag åkte hem och sen dess har jag typ bara vilat och de börjar bli lite bättre :)
Har även ätit god mat, ris och korvstråganoff ;)
Sen har jag nu försökt pilla lite med min design men jag vet inte hur jag ska ha de :/
Vill helst ha en photshop header. Men jag måste hitta nån som är skicklig i PS och gör de gratis.
Tills dess att jag har hittat den ''rätta'' så tror jag min blogg får se ut så här...
Den blev ju rätt okej nu iaf , väldigt enkel men okej tycker jag.

Nu kommer iaf lite bilder sen i söndags :)
Tror de va Carro som knäppte kort eller så vare Jossan.
(vissa har även jag tagitt xD)


Jag och Duchess


jag och duchess :D




Amanda och Michel



Jag och Duchess <33
(JAG SER LITE PUCKADE UT DÄR DÅ)



Evelina och Star :D


Oden :)


Evelina och Star <3


Stars rosett (jag hade tråkigt så jag knäppte även på den)    :D


Emma och Justin :))



Michel :D<3



Jag och Duchess :D<3333




Nu får de räcka med bilder! :)
Nån dom vill ha nån bild? Då äre bara att säga till så fixar vi det ;)

Puss :*

Skrivet av: Malin

Så fin häst du har. Hur högt hoppade du där?

2010-05-18 @ 15:33:17
Bloggens namn: http://coolamalinbloggse.blogg.se/
Skrivet av: Ammandaa

Du kan väll skicka dom på mihel och mig till mig ? =)<33

2010-05-18 @ 16:43:49
Skrivet av: Forssen i Galossen

JAG KNÄPPTE!! ;))

2010-05-18 @ 21:37:47
Bloggens namn: http://mariacarolineforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0