Bilder m.m

Hejsan sötnosar :*
Nu har jag kommit hem från ridklubben.
Det hände en hel del där x)
Först så var de ju knatte ridningen och då fick man hjälpa till med lite allt möjligt .
Det var typ nån som inte viste hur man tog av tränset, haha x)
Och sen var de en som kom fram till mig och höll i ett träns och så sa hon: Öj ska de va så här?
Hon va lten men tuff XD
Ja men sen iaf när dom hade ridit klart så började Justin skaka as mycke :S
Och ingen visste va de va för fel. Men jenny trodde att det var kolik känningar.
Så jag gick med han i typ 20 min. Sen kissade han och bajsade .
Så då var de inga problem  ;)
Men sen så blev de lite babbel innan vi kom iväg .
Och sen så blev de prat om att nån skulle tävla ragge men jenny hade ingen.
Så då kanske jag ska göra det, men vi får se ;P

Nu tänkte jag bjuda er på några bilder från hoppträningen ;)
Men de är mamma som har tagit och de blir ju inte lika bra som när jag tar kort menmen ^^



Rider inte så snyggt då ^^






Ja de va väll typ alla som blev ''bra'' på mig och duchess.
Men nu kommer lite bilder på dom små söta kattungarna :D













De va allt från mig just nu !

Puss


Skrivet av: amandis

guhh vilka söta ;)<333

2010-05-02 @ 20:41:17
Skrivet av: eliin

aww , så söta ! är det dina egna ! <3

2010-05-05 @ 12:57:09
Bloggens namn: http://www.elinlennartssonbloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0